Re: zamienic na Huntkeya?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 21:25:27 MET DST

On 20 Oct 2003 17:58:22 +0200, Sander wrote:

> A dlaczego mają go wyrolować ? Niech im powie że się zgadza
> na wymianę na inny zasilacz, ALE niech to będzie np.:
> Antec, Conrad, Enermax, Enlight, Topower.

To ja chętnie wezmę ;)
Chociaż Enlight czy Sirtec, to to samo co Chieftec

> Właśnie. I się zapytam, czy on też ma zabezpieczenia takie jak:
> p.zwarciowe, p.przeciążeniowe, p.przepięciowe, termiczne ?

Tak ;)
I do tego jest bezgłośny (wolnoobrotowy wentylator Yate Loom)

Z tego co wiem, Huntkey wchodzi teraz ostro do Polski. Zobaczymy, bo do
niedawna Huntkey'e kojarzyły się raczej ze średnią jakością. Ale jak
chcą tu zamieszać, to muszą rzucić coś dobrego, nie ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!