Re: pecet do 2500 PLN

Autor: tomjey (tomjey[wytnij_to)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 21:09:10 MET DST

On Fri, 17 Oct 2003 09:45:48 +0200, "Glogmak"
<glogmak_at_nospam.master.pl> wrote:

>ja mam Caviara WD 80 JB z 8 MB casch i powiem ci że ten dysk jest
>rewelacyjny. Cichutki, szybki i jak na razie niezawodny :) Przy zakupie
>uważaj na gwarancje Wiem że niektóre dyski WD są sprzedawane tylko z 1
>roczną gwarancją ale za to po niższej cenie

myslałem że to przypadek ale po któymś tam z rzędu caviarze (80 i
120GB) mam juz pewnośc że te dyski sa głośne jak jasna cho.....
w porównaniu do mojej starej baracudy to niebo i ziemia.
Odradzam Caviara chociaz sam kupiłem bo miał dłuższa gwarancje ale
jesli któs lubi cichy dysk to Caviar odpada
Pozdro
tomjey_at_wp.pl
#gg:1398268