SL75DRV i Athlon XP2000+

Autor: ARO (hasher_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 19:53:17 MET DST

Witam
Mam następujący problem:
Chciałem sobie trochę unowocześnić kompa i zainwestowałem w procka jak w
temacie , no i płyta go nie widzi. Procesor jest na 100% sprawny bo działa
na innej płycie bez problemu. BIOS do płyty zaktualizowałem , sciągnąłem ze
strony producenta oznaczony jako 75DRVK41 w opisie do BIOSu podane ,że m.
in. rozpoznaje dyski powyżej 136GB i obsługuje < Athlony XP 2100+...no i nic
to nie dało...:-(
Czy może ktoś mi wyjaśnić czy w końcu ta płyta obsłuży mi AXP2000+ czy też
nie. Dziwne , bo napewno starsza płyta Solteka 75KAV spoko obsługuje tego
Athlona.
Pozdrawiam