Re: Update: Duron 1.4 (applebred) i odblokowanie cache'u

Autor: xajorkith (xtf_at_o2.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 19:03:58 MET DST

> Koniecznie musisz cos zrywac ? Probowales zwyczajnie olowkiem polaczyc :)
> mnie dziala tak odblokowywanie napiecia mnoznika szyny ... Jakos nie kce
mi
> sie bawic w lakiery :)

Olowkiem nie probowalem, bo wyczytalem gdzies, ze z czasem sie utlenia, czy
cos takiego i moga sie pojawic przeklamania poza tym lakier jest
skuteczniejszym przewosnikiem. :-) A odnosnie zrywania: nie chodzi o
zrywanie, tylko zdrapanie laminatu, zeby odslonic wieksza powierzchnie
sciezki a tym samym upewnic sie, ze polaczenie bedzie w porzadku.

X.