Re: karta AGP8x i plyta obsugujaca do AGP4x....

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 17:57:14 MET DST

> moge taka karte wsadzic do slotu AGP - slot jest nie dzielony, karta ma
> lacze dzielone...?? Wlozylem, odpalilem i poszedl mi
> bezpiecznik w zasilaczu (mam nadzieje, ze tylko), byc moze byl to
przypadek,
> a byc moze nie moge tej karty uzywac w tej plycie ???

Uzywac tak, ale to ze spalil sie bezpiecznik to nie wrozy dobrze. Z agp
zawsze byly problemy z zasilaniem, tranzystory coprawda maleja i wraz z
nimi konsumpcja ee ale rosna w liczebnosc, i ogolnie karty sa coraz bardziej
pradozerne. Na nowych kartach stosuje sie juz oddzielne zlacze zasilania. Na
twoim miejscu bym uwazal co by nie skopcic czegos w kompie. Zobacz w
dokumentacji karty jakiego zasilacza wymaga.

--
pozdrawiam
dymek