Re: BIOS - wybor urzadzen startowych

Autor: Szymon Z. (simon83_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 16:37:43 MET DST

> to jest tak, ze dyski dostaja ten numerek dynamicznie; w kolejnosci
> PriMaster, PriSlave, SecMaster, SecSlave; jesli masz dwa dyski i sa to
> PriMaster i SecMAster, to dostaja odpowiednio HDD0 i HDD1;
Czy w te kolejnosc wchodza wszystkie urzadzenia na IDE? Chodzi mi np. o CD.
Probowalem wszystkich ustawien tego parametru i nie daly efektu, ale wtedy
byla tego inna przyczyna. Po odlaczeniu pierwszego dysku i zabootowaniu z
drugiego nie uruchomil sie LILO, tylko pol ekranu siakichs krzaczkow. Bylem
zmuszony zainstalowac PLD na samym podlaczonym nowym dysku i wtedy sie
uruchamial. Zaraz sprawdze, czy w tej chwili dadza efekt inne ustawienia.
Dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam!