Re: podkręcanie kompa

Autor: Olo (xob_at_niwka.ath.cx)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 14:14:58 MET DST

> A działa szybciej?
> Samochody szybciej jeżdżą, samoloty szybciej latają czy można szybciej
> strzelać? Co to daje oprócz renderowania w 3Dstudio?

??
Nie, ( widze, że pytasz o gry ) - nic nie jeździ szybciej - za to mniejszym
kosztem uzyskujesz żądaną płynność animacji/renderingu. Pomimo tego, że od
jakiegoś czasu w dużej mierze zależy to od karty graficznej - procesor nadal
jest ważny.
Powiedz jaki masz cel w tym pytaniu ? Bo to mnie zastanawia, do czegoś
dążysz, tylko do czego ;)

Jeszcze raz napiszę po co ludzie 'kręcą' sprzęt: "większa wydajność bez
nakładów finansowych"