Re: Temperatura procesora

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 11:02:32 MET DST

> > Wentylatory
> > Obudowa 5769 RPM

AIDA pisze ze to wiatrak w obudowie.
Ale jedyne wiatraki w kompie to:
w zasilaczu
w karcie graf
i na procesorze ten podwojny...tzn radiator ksztaltu walca i na wylotach sa
z dwoch stron po jednym wiatraku.
I kazdy z nich ma oddielne zasilanie wiec pewnie przeklamania sa ze jeden z
nich podpiety jest do gniazdka gdzie powinien byc wiatrak od obudowy.
Programikiem SpeedFAN zmniejszylem obroty na procku o 90% co dalo mi polowe
obrotow czyli kolo 3tys i stal sie cud...komputerek sie wyciszyl ze az milo.
A o dziwo temperatura pozostala na tym samym poziomie, czasem tylko skacze o
1 stopien w gore.
Tyle ze jakos mi sie nie chce po kazdym uruchomieniu komputera uruchamiac
speed fan i krecic wiatraki na mniejsze obroty.
Moze jest mozliwosc zautomatyzowania tego no i czy nie odbije sie to jakos
negatywnie na sprzecie?

> duzo za duzo

> j.w.
> a gdzie wartosci obrotow z procesora?

> w normie, co to za zasilacz?
Optimusa obudowa a zasilacz enlight 250W jak odczytalem z naklejki.