problem z grafiką czy z płytą

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 12:24:49 MET DST

Witam,
Otóż co jakiś czas na ekranie monitora "psuje" mi się obraz. Pojawiają się
poziome pasy, tak jakby odświeżanie nawalało i ciągnęło jakąś rysę na
ekranie. Początkowo myślałem, że jest to wina monitora lub karty graficznej,
ale wypróbowałem dwa monitory i na każdym było to samo, później sprawdziłem
dwie różne karty graficzne i problem znowu się pojawił. W końcu włożyłem
kartę na PCI i wszystko jest dobrze. Wygląda więc na to, że to wina płyty
głównej (MiNT K7VT2).
Czy to więc wina portu AGP, czy ewentualnie coś innego mogło pójść na tej
płycie?
blujon.