Cuda przy instalacji - pomocy!

Autor: cranio/mindfields (cranio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 10:45:46 MET DST

Witam wszystkich. Mam nastepujacy problem: u mnie w pracy (mamy mala siec LAN,
10 stanowisk) od paru dni przy logowaniu do systemu (WINDOWS 98 SE PL) za
kazdym razem uruchamia sie na moim kompie jakis dziwny program instalacyjny
zainstalowac sie do katalogu C:|Program Files\Penta Soft\Demo\Kursy. Zabawa
polega na tym, ze nigdy nie chcialem instalowac tego programu (powiem wiecej:
nie wiem nawet skad sie pojawil, moze jakis inny uzytkownik sieci, chociaz nikt
z moich wspolpracownikow nie chce sie do tego przyznac). I teraz najlepszy
moment:
1) jezeli wybiore opcje >>ANULUJ<<, to przy ponownym logowaniu i tak chce sie
zainstalowac,
2) jezeli wybiore >>INSTALUJ<<, to przy ponownym logowaniu instaluje sie po raz
kolejny
i tak w kolko :)
Plikow instalacyjnych szukalem wszedzie, tzn. we wszystkich moich katalogach i
W CALEJ SIECI LAN - nigdzie nic NIE MA! Grzebalem w rejestrze, uruchamialem MS
Config - NIC, NIC I JESZCZE RAZ NIC! Cuda? Moze, w kazdym razie program ciagle
sie zainstalowac.
P.S. Nie jest to zaden trojan, sprawdzalem.
Mam pytanko: jak sie pozbyc tego paskudztwa?