laptop wezmę do używania

Autor: eof (eof_at_impartner.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 10:21:00 MET DST

Zakładam działalaność gospodarczą, w związku z czym poszukuję sprzętu na
zasadzie umowy użyczenia (bądź innej podobnej). Jestem zainteresowany
wypożyczeniem laptopa, za uzgodnioną, comiesięczną opłatą. Zainteresowanych
proszę o kontakt prv mailem bądź gg# 2765

Nie podaję parametrów laptopa - w zasadzie może to być wszystko od maszyny z
procesorem 800 mhz, przydałoby się też nie mniej niż 256 mb RAM'u. Nie musi
to być nowy sprzęt.

pozdrawiam

Eryk "eof" Orłowski

ps/ przepraszam, jeśli ntg, ale moja propozycja jest trochę nietypowa,
szukam gdzie się da (no, może poza pl.com.nowe strony ;-)