Re: podkręcanie kompa

Autor: Olo (xob_at_niwka.ath.cx)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 10:18:28 MET DST

> ok. 3Dstudio. Co jeszcze? Oprócz zwiększenia poboru prądu (nie chcą
> dostarczać za free).

jak to co jeszcze ?
dowolny program który wykorzystuje głównie CPU
dla mnie - większość - zajmuję się symulacjami i operacjami na sporych
macierzach - jakikolwiek program jaki napiszesz, czy też gotowy soft -
korzysta tu ( w moim przypadku ) głównie z CPU i mem.

a co do poboru prądu - gdybym kupił szybszy sprzęt - a nie podkręcał tego co
mam - myślisz, że nie brałby więcej prądu ?

gdyby mi zależało na oszczędzaniu energii - siedziałbym na czymś takim jak
Epia

teraz mam ten komfort - normalna praca: ustawiam CPU na 1200 MHz ( co jest
az nadto ) i spokojnie mi wszystko dziala, potrzeba wiecej mocy - podkrecam
na 2450 MHz i tez dziala ( wiem wiem, więcej prądu )
wszystko z poziomu systemu