Re: Czy znacie lepsza plyte dla celka 900 ???

Autor: -maestro- (syro1_at_wp.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 10:04:11 MET DST

Użytkownik "Green" <lin_aquarius_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Szukam własnie nowej płyty ( w zamian za P6S5AT) dla Celerona 900.

jesli zalezy ci na stabilnosci - to polecam asusa tusl2-c (jesli mnie pamiec
nie myli). Zlozylem kiedys bratu kompa na tej plycie i celku 800_at_1066 i
dzialala super stabilnie - tzn. zero zwiechow. A ze zajmuje sie
komponowaniem muzyczki to byl bardzo zadowolony, tylko ze juz pod koniec
brakowalo pary temu celkowi wiec przesiadl sie na cos szybszego.
Ale ta plyta nie obsluguje tualitanow - no chyba ze wezmiesz ten model na
chipsecie opisanym w innych postach do tego watku - tam to jest wyjasnione
wiec nie bede sie powtarzal.
No i na tej plytce ladnie podkrecisz tego twojego celka (na 1200Mhz mysle
spoko[tylko dobry wiatrak potrzebny bedzie]-fsb133) bez negatywnego wplywu
na pozostale komponenty podpiete do pci i agp.
Imho nie ma sensu szukac na upartego plyty co by obslugiwala tualitany - bo
jak juz ci mocy zabraknie w tym sprzecie to przesiadziesz sie napewno na
jakiegos bartona, albo cos jeszcze szybszego a z tego kompa zrobisz sobie
serwerek albo komus podarujesz

> Jesli cos doradzicie ,to jaki procesor (nowszy) ona obsłuzy?

do celka 1GHz - coopermine/ PIII na jadrze coopermine

pozdrawiam

-maestro-