Re: Mała obudowa

Autor: Jack (fjacek_at_go2.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 08:04:45 MET DST

Witam
Ostatnio też szukałem takiej ale jakieś sensowne są drogie po 200-300 zł.
Z tańszych zobacz tę:
http://www.pronox.com/projekt/sprzet.php?id=58&producent=Linkworld&tabela=Obudowy&kategoria=Obudowy&folder=obudowy
link może się złamać.
Zależy też jaki procesor chcesz dać. W przypadku płyt mATX procesor wypadnie
Ci
dokładnie pod zasilaczem, który w takich obudowach jest najczęściej
ustawiony pionowo a nie poziomo. Musisz wtedy uważać z wiatrakiem, odległość
wiatraka do procka
wyniesie mniej więcej koło 1 cm, a top troche mało. (chodzi o temp.)

Pozdrawiam
Jacek