GF4 Ti 4200 - sterownik i TV OUT.

Autor: LeHardi (lehardi_at_Swantewit.LeHardiNet)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 00:27:48 MET DST

Przesiadłem się niedawno na GF4 Ti 4200 - w najnowszych sterach NVIDII
nie mogę znaleźć opcji odpowiedzialnych za wyjście telewizyjne.
Poprzednio miałem GF2 MX 400 i byłem w stanie uaktywnić np. klonowanie
obrazu, wykryć i ustawić odbiornik telewizyjny. A teraz nie ma po prostu
odpowiednich opcji w "Zaawansowanych właściwościach ekranu". Może znacie
jakieś tweaki, wpisy do Rejestru lub jakieś inne sposoby na uaktywnienie
odpowiednich opcji. Wyjście raczej jest OK - TV Tool działa bez zarzutu.
Rzecz ma miejsce Windows 98 SE PL. Przejrzałem archiwum, ale nie byłem
w stanie znaleźć rozwiązania (może niedokładnie szukałem :-)).

--
LeHardi
Jarek Kus