Re: CD-ROM LG 52x - trzaski i nie odczytuje - co wymienić?

Autor: Marcin Granat (marci_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 00:12:15 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości

> otusz to! najwięcej napędów do seriwsów trafia firmy LG bo ich jest
> najwięcej... nareszcie ktos napisał jakieś liczby (procent udziały w
rynku)
> co może przemówi ludziom który prowadzą "dżi chad" [;)] z LG...

Absolutnie się z tym nie zgadzam. Model LG x52 to najgorszy cd rom jaki
widziałem. Dowodem tego jest to, że w ciągu 8 miesięcy miałem 4 sztuki.
Każdy był wymieniany w serwisie na inny egzemplarz ze względu na fatalny
odczyt. W końcu poddałem się i sprzedałem go na giełdzie za 40zł bo nie
moglem na niego patrzeć. Natomiast moja stara nagrywarka LG 8/4/32, która
aktualnie służy mi jako cdrom, działa super.