Naprawa struktury dysku

Autor: artek (artekNoSpam_at_icpnet.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 22:17:00 MET DST

Mam seagate 8,4gb wykrywalny w biosie , przy czytaniu pierwszego sektora
rozruchowego slychac lekkie mielenie jakis "świst" , w rejonie 10% jest stuk
ale idzie dalej , skanowanie odczyt /zapis NDD nie pokazuje badblockow ,
soft seagate - "dysk bez błędów" .Nie mowiac o pqmagic , ktory widzi dysk
bez błędów i badblocków, dysk można formatować , bez problemu instalować
system , ale i tak uważam ,ze cos jest z nim nie tak , bo ten hrobot na 10%
i świst (taki jakby "ryjący po dysku na starcie ( nie wiem jak to opisac:))
swiadczy ,ze dysk ma cos "nie tak "
Moze znacie jakis dosowy soft , ktory bardziej mi dokladnie sprawdzi ten
dysk ?

np: wdclean w jednym z testow po dojsciu do 10% stanol i dal komunikat ,ze
...brak odpowiedzi i przerwal test ?
a TestDrive stanol na jakims sektorze i ...zasnoł