Re: Po co są karty video?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 22:06:40 MET DST

"tomasz jakubowski" <seps25_at_gazeta.WYTNIJ.pl> Odpowiedz na

> Co to jest montaż liniowy?

> nagrywać
> lub
> Co to znaczy,że mogą zgrywać po analogu?

Nie cyfrowo, przez FW tylko przez chincha lub svideo.

> I że działają w drugą stronę?

Zgrany materiał nagrać na VHS, bądź inne źródło.

> Czy na zwykłej fw nie można zgrywać na analoga?

Nie.

> Bo ja mam również zamiar zgrywać materiały ze starych kaset video, żeby je
> potem wypalić na płytkę.Poza tym będe chciał zgrywać materiały z komputera
> na kasety video.Może znacie inne sposoby jak to zrobić.

Teoretycznie wystarcz TVOUT w grafice. Ale jakość będzie dużo gorsza niż z
dedykowanego sprzętu...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.