Re: Dziwne uszkodzenie dysku- jak go podnieść

Autor: WITUX (witux_at_***poczta.fm)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 19:49:28 MET DST

> mam podobne objawy co do opisanych tutaj, ale mam dysk Wester Digital
> Progate 20GB. Czy ten soft zadziała pod WD, a jak nie to czy jest co
> podobnego pod dyski WD?

Tak! , ten soft zadziała na WD ,robiłem kiedyś tez te dyski. Ale są tez
programy dla WD np. windowsowy WinDLG tylko musisz mieć podpiety dysk
jako drugi dlatego ze nie mozesz zerowac dysku na ktorym pracujesz (masz
odpalonego windowsa). Także możesz smiało używać tego oprogramowania
Seagate dla WD. :-)
Powodzenia
Pozdrawiam
WITUX