Komp sie sam resetuje - HELP!!!

Autor: kate (borkasia_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 18:32:33 MET DST

Mam windowsa XP. W piątek Norton Antivirus wykrył mi Trojan.Downloader w pliku
astart.exe. Po wielu bojach udało się usunąć ten plik, ale od tamtej pory
zaczęły się kłopoty. Komp sam się resetuje co jakiś czas - bez żadnego
ostrzeżenia. NAV mks vir nie znajdują już żadnego wirusa a ja nie mogę sobię z
tym poradzić. Jak wiecie jak mi pomóc proszę o jasne wskazówki bo niestety
komputery to nie moja branża - z góry dzięki

Kate