Re: Padnięta płyta ;(

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 15:46:34 MET DST

> btw: jak się płytka prawwowała? mam to samo
> (prawie) i szukam opinii innych użytkowników:)

Była bardzo fajna :) No i pewnie jeszcze by siedziała w moim kompie, gdyby
nie jeden problem - miała starszą wersję PCB, no i nie obsługiwała Athlonów
XP ;( Ale jeśli chodzi o wydajność - miodzio :)

Pozdrawiam :)

volcan

PS W sumie nie muszę się chwalić, że razem z nią poszedł zasilacz :) A Abita
z popuchniętymi kondensatorami wymienili mi kiedyś bez słowa sprzeciwu. Po
prostu stwierdzili, że płyta nie odpala się bo ma zwalone zasilanie i po
krzyku. Ale gdzie ja wsadziłem tą fakturę...

BTW Próbowaliście kiedyś reklamować towar na podstawie samego stickera?? Bez
faktury (karty gwarancyjnej nie wydawali wcale).

v.