Po co są karty video?

Autor: tomasz jakubowski (seps25_at_TO.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 23:14:40 MET DST

Od niedawna bawie się w obróbkę video.Kupiłem kontroler firewire za 100zł,
zainstalowałem premiera 6.5 i zgrywam materiał z kamery MiniDV. Dlaczego
więc sprzedawane są karty video po kilka tysięcy złotych.Czy dają lepszą
jakość albo więcej efektów?Jeżeli tak to może warto sie w taką zaopatrzyć?
Moja zabawa polega na zgrywaniu filmów z wakacji i zabawa nimi.Nie jestem
profesjonalistą ale jeżeli mogę zapłacić za super jakość obrazu to zapłacę.

pozdrawiam