Wentylatory SANYODENKI - proszę o opinie.

Autor: Artur Jarkiewicz (ajark_at_xacnx.waw.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 20:51:12 MET DST

Witam i pytam szanownych grupowiczów:

Czy ktoś z was zetknął się z wentylami firmy SANYODENKI?

Ostatnio miałem w ręku kilka egzemplarzy i muszę przyznać
że zrobiły na mnie dobre wrażenie. Solidnie wykonane, na
łożyskach kulkowych, niektóre modele mają wbudowany układ
regulacji obrotów w zależności od temperatury.
Jeśli chodzi o głośność to może nie są superciche ale
jak dla mnie OK. Miałem w ręku np. model 109P0912L402. Przy
zasilaniu 12V ma 1700 obr. i 23dBA. Dla porównania: Zalman
ZMF2 w trybie silent (czyli na 6-7V) ma 1600 obr. i 20dBA.
(Wg specyfikacji producentów)

Mam zamiar kupić dwa wentyle do kompa w celu zasysania
i wydmuchiwania powietrza z obudowy i szukam czegoś
solidnego (komp. chodzi 24godz./dobę) i w miarę cichego.
Jeśli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o opinie.

Specyfikacje wenyli: http://www.fanmore.com/sanyodenki.htm

Pozdrawiam.
Artur.