Problem z USB

Autor: Marcin Rymarz (mrymar.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 21:08:19 MET DST

Witam
Mam takie pytanie. Komputer mam już nie nowy (Pentium II) ale gniazdo USB
mam. Nawet dwa :-)
Nigdy go do tej pory nie używałem aż do dnia dzisiejszego kiedy to zakupiłem
drukarkę.
No i tak:
Po podłączeniu i włączeniu komputera na ekranie pokazuje się informacja o
znalezieniu nowego sprzętu czyli można wnioskować, że połączenie jest i
wszystko jest ok. Ale...
Jak zaczynam instalować drivery dostaje komunikat, że nie ma połącznia z
drukarką.
Gdy instaluję ręcznie (po przez "dodaj nową drukarę") mam dostępne tylko
porty LPT i Szeregowe ale nie mam USB.

Co z tym fantem zrobić ????

   pozdrawiam serdecznie Marcin

----