Re: Saphire 9600 pro ultimate

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 20:25:17 MET DST

Cześć dymek,

W artykule news:bmrttk$pep$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
z adresu <adym_at_tenbit.pl> napisałe(a)ś:

> Wydajniejszy jest ale przyszkuj pieniazki na nowy wentylatorek bo
> masowo sie zacieraja w tych kartach. W dodatku sa dosyc glosne.
> Pisalo o tym kilka osob na grupie, mnie sie to juz przydarzylo,a
> kolega ma od tygodnia ten sam problem, wentylator zaczyna buczec przy
> starcie kompa :-/
> Moze jakbys przesmarowal go przed zalozeniem to tego unikniesz.
> Mozesz tez podarowac sobie te pare fps-ow, kupic wspomnianego
> Sapphira i spac spokojnie podziwiajac cisze :)

Dokładnie tak..
Do tego dochodzi jeszcze problem zakłóceń na niektórych platformach - pomaga
podłączenie przez przejściówkę na DVI. Padające wentylatory w tej karcie to
chleb powszedni. Ogólnie nie polecam. Osobiście podarowałbym sobie te parę
klatek i wziął Szafira, szególnie Ultimate, zresztą żałuję, że tak nie
zrobiłem.

BTW.
Dopasowałeś jakiś wiatrak zastępczy, czy reklamowałeś FIC'a ??
Ja nie mogę dostać żadnego zamiennika, więc wyślę kartę na dniach z
reklamacją.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                 mailto:krisso75_at_o2.pl