Znikające partycje w Seagate

Autor: margud (margud_at_wp.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 19:56:55 MET DST

Witam

Mam w komputerze trzy dyski: 15GB IBM, 60GB Maxtora oraz nieszczęsny dysk
120GB 7200.7 8 MB Seagate. Maxtor i Seagate mam podzielone na dwie partycje.
Komputer mam włączony prawie cały czas, co dwa, trzy dni robie restart WinXP
Pro. Zdarza sie, że po restarcie brakuje dwóch partycji Seagate. Robie
kolejny restart systemu, uruchamia się windowsowy scandisk i wypisuje
raporty o zgubionych plikach z dwóch partycji z Seagate (duża wiekszość z
nich zostaje odzyskana w katalogu found.xxx) Nie zawsze się tak robi, ale
się zdarza.

I teraz pytanie czy jest to wina dysku, systemu, a może kontrolera na płycie
głównej (dysk jest podpięty sam do drugiego kontrolera HPT (Abit KX7-333R))
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam
Marcin