Re: monitor po raz kolejny - jaki?

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 18:01:00 MET DST

mati-006 napisał(a):

> Kupuje w najbliższym czasie monitor
> narazie padło na LG 700B flatron (ok 680)
> Chyba ze sa jakies lepsiejsze/godne polecenia monitory w tej
> klasie cenowej. A i na co zwracać uwagę przy kupowaniu takowego
> sprzętu (oczywiście testy to podstawa :-) ?

nie wiem co mnie wzielo ale kazdemu odradzam ten Lg700B -to sa
niedorobki
nie trzymajace geometri, jakosc obrazu taka sobie -odrzuty z LG
700Profesjonal

pamietaj monitorek kupujesz przynajmiej na 4-5 lat minimum i nie warto
oszczedzac kilka groszy na tandecie :)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<