Odp: Odp: LCD - pivot detonatorow

Autor: Jacek (ja_at_net.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 13:23:00 MET DST

Użytkownik Slawomir Marczynski <slawek_at_ps.pl>
> cos takiego "juz jest"; 3. nie chcialbym dopakowywac jeszcze jakiegos
> "sterownika do sterownika" (bo balbym sie, ze "stabilnosc Windows"
> sie od tego nie poprawi, podobnie jak czas startu).

Jeśli chodzi o czas startu to nie musisz go zawsze odpalac przy starcie
systemu -
wystarczy wrzucic gdzies ikonkę i uruchamiac tylko wtedy, gdy bedziesz go
potrzebowal.
Jednak po uruchomieniu siedzi juz do konca w trayu.
Ja ten program dostalem na CD w pudelku razem z monitorem.