Detonatory 45.23 WHQL i overclocking karty oraz 3DMark03

Autor: /\\Barto/\\ (mopal5_at_wp.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 11:17:58 MET DST

Zainstalowałem sobie te detonatory, ale mam pytanie, jak odblokowac opcje
zmiany czestotliwosci taktowania rdzenia i pamieci?
ew. jakie inne detonatory zamontowac, ktore w tej chwili sa najlepsze?
Aktualnie mam Geforce 440MX ale czekam na FX5600?
Po zainstalowaniu 3DMark03 build 330 uruchamia sie tylko jeden test o
reszcie pisze ze nie ma mozliwosci wyswietlic. Co jest grane czyzby MX440
byl az tak tandetnie okrojony?