Re: Jaki tuner TV do zgrywania z kamery analogowej na kompa.

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 10:55:06 MET DST

"T.M.F." <tfrancuz_at_nospam.mp.pl> Odpowiedz na news:3j8661-
9v2.ln1_at_www.wizzard.one.pl:

> Widac, ze nie wiesz o czym piszesz.

Wybacz, ale wiem...

> Tak sie sklada, ze mam karte TV na Bt878 i Pinnacle DC10+, roznica w
> jakosci obrazu nieporownywalna.

Spoko, to że nie potrafisz dobrze zgrywać obrazu nie świadczy że nie da się
tego zrobić.

> Zreszta nie jest to moja tylko opinia, poszukaj sobie w necie.
> DC10 jest karta stworzona do przechwytywania analogowego obrazu, podczas
> gdy tunery tv do pcta to takie zabawki, zeby dzieci mogly sie podniecac
> tym, ze maja tv w kompie.

Tia, i co jeszcze?
Powtarzam jeszcze raz. Nie ma różnicy w jakości obrazu między materiałem
zgranym przez BT878 a DC10.

Mały pojedynek?;-)))

Podaj godzinę, minutę i jakiś ogólno dostępny program TV. Zgramy minutę w
512x384, skompresujemy ją do 10MB i zobaczymy kto uzyska lepszy efekt.
Tylko zsynchronizuj sobie dobrze zegarek...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.