drukowanie broszury na HP LJ 1000

Autor: j shap (shap_at_nospam_o2.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 09:23:40 MET DST

Mam drukarke HP LJ 1000, niestety w sterach do tej drukarki nie ma opcji
druku tzw. broszury (po wydrukowaniue dokumentu otrzymujemy zgrabną
książeczkę formatu A5). Wiem, że w wyższych modelach drukarek HP LJ (np.
1150 - jeśli dobrze pamietam) taka opcja była dostępna... Czy jest dostępny
jakis sterownik do mojej drukarki (HP LJ 1000), który miałby taką opcję? A
może jakiś zewnętrzny program, ewentualnie skrypt pod worda, który
sformatuje dokument w książeczkę jeszcze przed wydrukiem? Dzięki za pomoc,
linki...

j shap