Zawieszanie sie komputera.

Autor: Robert W. (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 00:13:04 MET DST

        Problem jaki mam to niespodziewane zawieszania się komputera.
Procesy przestają działać, nie rusza się myszka, jedynym wyjściem jest
restart. Zastanawiam się co leży w przyczynia tego. Hardware czy
sofrware? Zwisy te stawały się dosyć często (kilka razy dziennie).
Około dwóch tygodni temu zainstalowałem jeszcze raz Windowsa. Przez
tydzień miałem spokój. Potem znowu to się stało. Wczoraj rano znowu
reinstalacja. Zawieszenia się nastąpiło dziś po południu.
        To że na krótki okres pomaga reinstalacja systemu sugeruje że
może któryś z zainstalowanych programów sprawia zamieszanie w systemie
kończące się jego zawieszeniem. Ale może się mylę. Przejrzałem grupę,
najczęściej w takim przypadku winna jest pamięć. Uruchomiłem Gold
Memory w celu przetestowania RAMu, pojawiła się komunikat o błędzie z
powodu rozszerzonych sterowników pamięci (jeśli dobrze
przetłumaczyłem).
        Bardzo mi zależy na rozwiązaniu tego problemu. Tak więc będę
wdzięczny za wszelkie pomocne uwagi. Komputer składa się z: Procesor
Duron 800, płyta VIA, Karta graficzna Nvidia Gforce 2MX 400, Pamięć RAM
2*128 (drugą kość dokupiłem jakiś czas temu innej firmy niż pierwsza,
może to jest przyczyną)
        Wdzięczny tez będę ze link do jakiegoś dobrego programu do
testowania RAMu.

--
Pozdrowienia,
Robert.