Re: sb Audigy i creative inspire 6700

Autor: Aphi (aphi_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 21:40:50 MET DST

On Fri, 17 Oct 2003 17:40:20 +0200, Arti wrote:

> pozwalającego
> zgadza sie..jest cos takiego..ale to nic nie daje...centralny glosnik dziala
> jedynie przy filmach z dzwiekiem kodowanym w AC3, a tak nic z niego nie
> slychac...a szkoda zeby sie kurzyl tylko ...bo jest mocniejszy od reszty
> satelitek...ma ktos jeszcze jakis pomysl..jak sobie poradzic?

A uaktywniłeś CMSS w ustawieniach karty? To coś potrafi zmiksować stereo na
5.1, a UpMix w sabwooferze przerabia na 6.1 i wszystko gra ;-)
Ja mam te same głośniki i kartę audigi i działa!!!
(Tylko zamiast oryginalnych sterowników zainstalowałem sterowniki do
Audigy2 i używam CMSS2, ale na normalnych sterach do Audigi środkowy tylny
głośnik też u mnie grał).