Re: Flatron ez T910B

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 17:20:47 MET DST

"Scarabeus" <bkhjrage_at_go2.pl> wrote in message

> Poradzcie mi, czy mam zglosic monitor do wymiany, czy tez z niczym sie nie
> aferowac, gdyz to jest normalne.

Czy dobrze kojarzę, że Flatron ez to kineskop z nalanym grubszym
szkłem po bokach, żeby ekran był płaski? Podobny efekt
widziałem na Samsungu SyncMaster 755 DF.
Poszukaj w OSD redukcji mory, być może trochę się
to zmniejszy. Jednak zwróc uwagę, czy nie spowoduje to
pogorszenia ostrości obrazu.
Jeśli nie obejrzałeś zbyt dokładnie monitora przed zakupem,
to prawdopodobnie musisz się z tym pogodzić.
Serwis najprawdopodobniej nie uzna tej wady za podstawę
wymiany monitora (a może ktoś ma inne doświadczenia?).
Myślę, że się do tego przyzwyczaisz i nie będzie Ci to przeszkadzało
bardziej, niż druciki użytkownikom trinitronów i diamandtronów.

Pozdrawiam,
Artur