Re: Jak zamocować wentylator na grafikę?

Autor: pierwek (niepodamadresubonielupiespamu_at_wytnijto.o2.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 16:54:20 MET DST

PrzemS <przemekw_w_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał(a) w artykule
<2648.0000014f.3f8fc0ad_at_newsgate.onet.pl>...
> Otóż mam nvidię z radiatorem wysokości ok. 1 cm na kości,
> chciałbym (ale czy muszę?) zamontować na nim coolerka

Chcesz mieć głośniejszego kompa? Czy chcesz zamontować wiatraczek tak dla
jaj?

Ja np. wywaliłem radiator z wentylatorem z nvidii i dałem duży radiator od
celerona chyba - kupiony na giełdzie za 1zł , który co prawda zabiera mi
dwa sąsiednie sloty pci (niepotrzebne mi) ale nie wydaje z siebie dzwięku i
nie zaciera się jak jakiś wentylatorek. W karcie graf. były dziurki do
mocowania radiatora które wykorzystałem do przymocowania tego większego...

--
P.