Pomocy... ciagly reboot kompa

Autor: Łukasz Gosławski (lokers_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 13:23:41 MET DST

witam....
Mam chyba nietypowy problem i nie bardzo wiem co moge zrobic, gdzie tkwi
przyczyna?? opisze go - moze ktos spotkal sie z czyms podobnym i moglby mi pomoc.

Ostatnio, a wlasciwie bylo to od zawsze tylko nie tak czesto jak teraz moj
komputer przestaje reagowac i musze go resetowac (twardo)!!! Co dziwne myszka
dziala i wskaznik porusza sie po ekranie, klawiatura czasem tez (numlock i
capslock dzialaja). niestety nic juz nie da sie zrobic. Nic nie da sie
uruchomic, reset z klawiatury tez nie dziala. Ostatnio sytuacja ta powtarza
sie nawet co kilka minut i juz nie wiem co zrobic.

Nie jest to wina systemu... mialem takie przypadki zarowno pod windowsem 98,
me, 2000, jak i pod linuxem....

Teraz moj komputer chodzi nawet bez tabletu i wszystkiego co dalo sie odpiac
(drukarka i skaner) ale i to nie pomaga...
Dysk tez jest dobry bo jest nowy od kilku dni(zadnych badblockow itp)..

Moj hardware (bo pewnie tu cos jest nie tak):
plyta gl. : ECS K7S5A (moze to jej wina, bo dosc kiepska?)
grafika: radeon VE 64 MB (to jest spoko)
procek: 1GB Duron
ram: 128 / DDR
dzwiek: SB Live 5.1
karta sieciowa: surecom EP-320X-R
cd-rw: LG 32X 10X 40X
..
Dziaiaj wyczyscilem wszystko wewnatrz, odpialem wszystkie czesci, wyczyscilem
styki i tez jest to samo....

Nie wiem co robic, czy to moze byc wina plyty glownej?????
Prosze o pomoc i z gory dzieki za kazdego posta....

lokers - lokers(at)gazeta.pl