Re: Głośny zasilacz

Autor: Tomaszek (tomaszek_k_at_op.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 13:21:50 MET DST

> Ja spaprzesz robotę, to nie. Jak ładnie podłaczysz i poukładasz kable to
> powinno być OK. Generalnie żadna ingerencja w zasilacz nie jest
bezpieczna.

Warto także byłoby gdybyś sprawdził wydajność oryginalnego wiatraka i to też
uwzględnił rzy wyborze.

> Każdy 80 mm (zazwyczaj takie są montowane w zasilaczach). Wybór
odpowiednio
> cichego zalezy od Ciebie.

Najcichsze podobno są firmy PAPST jak wpiszesz w google to sam zobaczysz,
ale i odpowiednio drogie.
Zazwyczaj 80 mm ale bywają różne grubości 20 albo 25 mm.Grubszy to większa
wydajność chłodzenia, a przy tej samej wydajności jest nieco cichszy.