Win2000 z ASUS A7N8X Deluxe nie obsługuje winmodemów?

Autor: Ewa (ewa.o_at_poczta.fm)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 12:44:43 MET DST

Po wielu ciężkich bojach wracam do tematu:
ASUS A7N8X Deluxe nie obsługuje modemów?

Przypominam problem: żaden z testowanych modemów (który siedział w każdym
slocie) nie był w stanie się połączyć z Internetem Łączy się z operatorem
(dostałam rachunek :-( ) i przerywa, nie może się dogadać.

Tym razem sprawdziłam, w Win98 jest wszystko OK.No więc to, że winmodemy nie
działają poprawnie, jest winą "kochanych" Windowsów 2000 i XP, które nie
radzą sobie z tą płytą, a właściwie chyba raczej z nForce.
Czy ktoś poradził sobie z taką sytuacją? Bo podejrzewam, że jednak da się to
jakoś obejść zamiast kupować modem zewnętrzny?

Emi