Problem z filmami w Windows XP

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 12:40:10 MET DST

Witam. Mam problem z którym może ktoś z grupowiczów się spotkał. Chodzi o
filmy z DIVX. Pod Windows 98/ME chodzą ok ale pod Windows XP co jakiś czas
przeskakują ( dzwięk idzie dobrze a film na sekunde stanie a potem
przyspiesza i znowu film idzie dobrze. i tak czały czas ).
Jak sobie z tym poradziś żeby wszystko chodziło ok?
Kodeki zmieniałem na różnego rodzaju i tak to nie pomogło.

Mój konfig kompa to:

Pł. Gł ASRock K7VT2 kt266
256 ddr 200 mhz
Ati Radeon 9000 64 mb