Re: Ktora MB lepsza - stabilniejsza

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 12:14:50 MET DST

"Grzegorz J" <kwant-wytnij_to-_at_op.pl> wrote in message
> mam jeszcze takie pytanie czy te płyty główne są porównywalne ze sobą i
jak
> w temacie która stabilniejsza, polecano mi mi tę pierwszą
> ASUS A7V8x-x KT400
> GIGABYTE GA-7VA KT400
> ABIT KD7A KT400

A ja bym odradzał tę pierwszą. Czasem są problemy z portami ps2.
Objawy: od czasu do czasu, którtko po włączeniu komputera
klawiatura i mycha zamierają, kompletne zero reakcji.
Na szczęście zdarza się to dość rzadko (raz na kilka tygodni)
i jak do tej pory zdarzało się wyłącznie zaraz po włączeniu kompa
(jakieś 2 minuty), więc nigdy nie wyłożył mi się przez to żaden
ważny program.
Podobno częstość występowania tego problemu zależy od klawiatury,
a w przypadku klawiatury USB problem w ogóle nie występuje.
Niektórzy w ogóle nie zetknęli się z tym problemem.
Ja zaopatrzyłem się w myszkę USB, więc w razie czego mogę
normalnie zakończyć jakiś program i zamknąć system.
Po zawieszeniu portów krótkie wciśnięcie przycisku Power powoduje
zamknięcie systemu (winXP), więc nie trzeba na twardo resetować
kompa ani odłączać zasilania.

Pozdrawiam,
Artur