bad sectory pytanie/problem

Autor: AmAdeuz (amadeuz_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 12:09:54 MET DST

Witam

3 dni temu powiekszylem sobie partycje systemowa partition magic'em
pozniej sformatowalem dysk (szybkie formatowanie) a juz
przy instalacji systemu scan disk wyswietlil mi info ze mam uszkodzone
sektory...
zadnego fizycznego dzialania na dysk (z zewnatrz) nie bylo... i z tad pytanie
czym sprawdzic najlepiej czy jest to blad fizyczny czy cos w zapisie nie tak.
Partition Magic nie wyswietla ze mam jakies bledy ani nic. Jakies sugestie?
Dysk to Seagate BarracudaIV 40GB

pozdrawiam
AmAdeuz
www.amadeuz.republika.pl