GeForce MX440, najnowsze sterowniki i TV-out

Autor: Gracjan (grac_at_interia.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 08:45:11 MET DST

Witam!
Mam następujący problem. Niedawno odkupiłem od kolegi karte jak w temacie.
Sciagnąłem najnowsze sterowniki i... Generalnie karta słuzy mi
przedewszytkim do odtwarzania filmów . Jest jednak mały problem. O ile w
starych sterownikach mozliwe było właczenie sklonowanego obrazu monitora na
TV o tyle w nowych sterownikach nie mogę tego znaleść. TVtool tu nie wiele
pomaga. TV traktowany jest zawsze jako rozszeżenie pulpitu. Do tej pory
uzywałem AllPlayera któremu w opcjach można zaznaczyć aby maksymalizował
obraz na drugim monitorze, jednak okazało sie ze ten odtwarzacz ma problemy
z otwarciem jednego filmu natomiast Vplayer robi to bez problemu jednakze
nie mogę go zmusić do wyświetlenia Full screen'a na TV. Przeciagniecie
Vpalyera na część pulpitu widoczna na TV i próba zmaksymalizowania obrazu
skutkuje jego powiekszeniem na monitorze. Dodam jeszcze ze pracuje w Windows
98 SE. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam.
Gracjan