Re: Zawieszenia kompa ?

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Fri 17 Oct 2003 - 07:55:55 MET DST

Terz spotkałem się z opiniami o tym że Win Me to g...
Może jestem wyjątkiem ale do niedawna pracowałem na tym systemie i nie miałem
żadnych problemów. Kłopoty zaczęły się po zmianie konfiguracji sprzętu i
zainstalowaniu Win XP Prof. Przy grach, odtwarzaniu muzyki komp wiesza się
pomaga jedynie twardy reset. Pomimo różnorakich prób nikt nie wie co jest (na
razie stawiam na detonatory).
Podsumowując po przesiadce na XP jestem rozczarowany, ale pewnie taki ze mnie
ewenement.

Darek