Re: Temperatura pracy procesora

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Fri 17 Oct 2003 - 07:49:02 MET DST

> Hejka

Zrób tak jak radzą koledzy a dodatkowo jeśli będziesz chciał się trochę pobawić:
miałem problem z temperaturą na PIV 2,4HT też ok. 65 st. przy box-owym coolerze
i zamkniętej obudowie.
Na wysokości procesora wyciałem otwór w boku obudowy, od zewnątrz zasłoniłem go
grillem od głośnika, od wewnątrz zamontowałem wentylator od zasilacza
komputerowego - nadmuch bezpośrednio na radiator i cooler procesora. Ustrojstwo
to zasilane jest zwykłym zasilaczen 12V (od ruskich)- połaczenie z wentylatorem
przez małego jacka.
Teraz temperatura nie przekracza 42 st. nawet pod obciążeniem.

Darek