Re: Prosze o wycene.

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 01:54:07 MET DST

Hmmm...
I tu sie kolega bardzo pomylil.
Juz pisalem na grupe ze planuje zakup komputera za okolo 7tys.
A komputer o ktorego wycene poprosilem mial isc do znajomych ale z pewnych
wzgledow nie poszedl i chcialbym moze go sprzedac tyle ze nie mam pojecia za
ile. Jest jeden kupiec ale przeciez musze podac cene a z kapelusza jej nie
wyjme skoro nie orientuje sie w cenach takiego sprzetu a czegos bardzo
podobnego na allegro nie nalazlem ( bo szukalem zanim na grupe napisalem )
wiec nie mialem sie jak odniesc do cen tam panujacych.
Spamowiczem nie jestem a kolega chyba nie mysli jasno o 1 z minutami w nocy
wiec dziekuje za bezsensowna reakcje na posta.
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl