Lexmark Z65p - warto??

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to_o2.pl.invalid)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 23:11:06 MET DST

Pytanie jak w temacie. Jest do kupienia za 200 zł i zastanawiam się czy
warto pchać się w Lexmarka. W sumie dwie stówki to taniej niż komplet
tuszy do jakiejkolwiek innej drukarki więc myślę, że chyba kupię
zwłaszcza, że za free dostaję w niej czytnik kart pamięci. Nie wiem tylko
jak z jakością druku tej drukarki. Macie może jakieś doświadczenia??

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288