Re: NEC 1760NX vs Samsung 172T

Autor: Tomek (tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 19:27:16 MET DST

> mam tego NECa i jestem bardzo zadowolony,
> z takim czasem reakcji nie znajdziesz nic lepszego (w tej cenie), trzeba
sie
> dobrze przypatrzec aby zauwazyc smuzenie

Dziekuje Ci bardzo za ta opinie.
A wiec jednak mozna zauwazyc smuzenie w tym monitorze !
Niektorzy na tej grupie twierdza, ze jest on IDEALNY i NIE SMUZY. I nie
dociera do nich argument, ze jednak minimalnie, ale smuzy...

Imho - ten NEC ma zimne, metaliczne kolory, w przeciwienstwie do
wspomnianego Samsunga, ktory ma kolory nieco bardziej cieple.

Kwestia gustu, co sie komu podoba.

Pozdrawiam
T.