problem z partycjami...

Autor: Andre (andrehull_at_poczta.fm)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 18:41:42 MET DST

witam!

przed chwila pomylilem sie przy instalacji nowego urzadzenia w systemie (xp)
i zadalem instalacje nowego kontrolera IDE. po restarcie wywalil mi
bluescreen wiec dalem last known... system wstal ale jest jakis walniety. w
manadzerze urzadzen nie ma juz drugiego kontrolera ale za to monitor
wyswietla max 800x600 i to w 4bit kolorze :) (zadne zmiany nie sa
przyjmowane- administrator) wlasciwie nie byloby problemu bo mam obraz
systemu i postawienie go zajeloby ok 10min. oczywiscie jest jedno ale...
zarowno partition magic jak i drive image wskazuja mi ze mam dodatkowe 19GB
unallocated space :)

moj dysk to wlasnie 19GB ale podzielony na part 7 i 12GB. obie partycje
dzialaja i sa dobrze rozpoznawane w wymienionych programach. co natomiast
mam zrobic z 'dodatkowa' przestrzenia? chcialbym zeby dysk byl rozpoznawany
w calosci poprawnie czyli 19GB i ani troche wiecej :)

pozdrawiam
Andre