Re: komputer za 900zl??

Autor: Dzik (piotrek204.usunto_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 17:01:09 MET DST

"A_D_A_M" <adabi_nospam__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> witam
> musze poskladac zestaw komputerowy za okolo 900zl.
> 200 postanowilem przezanczyc na monitor wiec zostaje okolo 700.
> jaki zestaw polecacie, chodzi mi oczywiscie o czesci uzywane, platforma
AMD
> zastosowanie kompa to internet, mp3, biuro, divix i pewnie starsze gierki

Trudno tu cos powiedziec bo nie oficjalnego cennika na czesci uzywane.
Zobacz na allegro w zestawy i wybierz co najbardziej pasuje.
Oczywiscie jesli mowa o divx to mam na mysli min celeron 500, karta
dzwiekowa obowiazkowo na pci i jakis geforce.
Oczywiscie nie wiem czy sie zmiescisz, ale to min.

Pozdro

Piotrek