Re: Uszlodzony HD

Autor: Tomaszek (tomaszek_k_at_op.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 14:15:52 MET DST

> moj seagate ma dopiero troche ponad rok.
> pewnie nadaje sie tylko do kosza...

To idz do serwisu, wymienia ci na nowy, chyba masz gwarancje.

Mialem 2 tygodnie temu podobny przypadek, padla mi eklektronika. Znak
szczególny to kiedy BIOS wykrywal dysk to pokazywal zamiast standardowych
literek dla Caviara jakies inne literki i krzaczki.
Musze odzalowac 40GB danych bo jako alternatywe zaproponowano mi w serwisie
200 za przyjecie dysku do obejrzenia i w tysiacach liczone koszty odzyskania
danych.
Szczerze odradzam ci natomiast samodzielne grzebanie w nowym dysku i
przekladanie czegokolwiek. Prawdopodobienstwo na prawidlowe wykonanie tej
czynnosci w domowych warunkach jest znikome i zostaniesz z dwoma zepsutymi
dyskami na które stracisz gwarancje.